Ofte stillede spørgsmål

Et lån kan fås af alle i alderen 18 til 75 år. For at ansøge om et lån skal du være solvens og have en bankkonto i et kreditinstitut i Danmark samt en mobiltelefon. Det er nødvendigt at udfylde ansøgningsskemaet, vente på den beslutning, som vil blive rapporteret af servicespecialisten og/eller modtage den som en SMS-besked og/eller via e-mail.
Du kan få penge til ethvert formål.
Hver klient vurderes individuelt. For nye kunder er det maksimale lånebeløb tilgængeligt på 500.000 kr., og ved at tilbagebetale lånet til tiden, kan du låne op til 500.000 kr.
Penge modtages straks i tilfælde af et positivt svar.
Du kan ansøge om et ekstra lån, hvis det maksimale tildelte lånebeløb ikke bruges.
For at få et lån er der ikke behov for en garant eller en pant.
Du kan ansøge om et lån døgnet rundt.
Du kan ansøge om et lån i alle byer i Danmark.
Lånet kan tilbagebetales hurtigere end angivet i betalingsplanen. Kontakt en kundeservicespecialist for at bestemme det nøjagtige beløb på saldoen.
Tilbagebetaling af lånet skal ske i henhold til tidsplanen, i tilfælde af manglende overholdelse af betalingsplanen anvendes sanktionsrenter. I tilfælde af forsinkelse med tilbagebetaling af et lån, bedes du kontakte kundeservice.
Kundeprofil på långiverens hjemmeside: kunder kan se status på lånet, tilgængelige penge og betalingshistorik. Kunder kan også anmode om et ekstra beløb.
Årlige omkostninger i procent - dette er de samlede omkostninger ved lånet, inklusiv renter for at tage et lån, samt alle andre provisioner og udgifter eller en lignende sats beregnet i henhold til lokal lovgivning, der vises som en procentdel.
Ved at vælge en online lånetjeneste får du muligheden for at tage et lån 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.